הסעות VIP – לנהוג בסטייל לכל מקום

טיפול לרכב חדש

כשאנחנו מזמינים שירות הסעות, בין אם זה בשבילנו ובין אם זה בשביל אורחים שלנו, בני משפחה, עובדים, לקוחות או כל גורם אחר, אנחנו רוצים שהם ייהנו משירות ברמה הגבוהה ביותר, שירות בסטייל. לא משנה אם מדובר בשירות חד פעמי או משירות מתמשך. 

לכן אנחנו נשכור עבורם שירות הסעות VIP. מדובר בשירות שמוצע על ידי חברות הסעות במיוחד עבור מי שאיננו מסתפק בשירות הסעות רגיל, כללי. מן הסתם, המחיר של שירות הסעות VIP הוא גבוה יותר, אך אם מבצעים אותו כמו שצריך, הרי שאפשר ליהנות ממנו בכל רגע שנמצאים ברכב. 

צריך לומר, יש מקרים בהם שירות כזה מתבקש. למשל, אם אנחנו שוכרים שירות הסעות לאירועים מסוימים, חתן וכלה לאולם בו נערכת החתונה שלהם, שירות הסעות ללקוחות מיוחדים שאנחנו רוצים למשוך אלינו (או לשמר אצלנו), שירות הסעות לחתן או כלת יום הולדת ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה ובעוד מקרים רבים אחרים, זה מתבקש שנזמין שירות הסעות VIP, השאלה היא, מה זה אומר בעצם. 

מה כולל שירות וי.אי.פי

שירות הסעות VIP, כולל בדרך כלל מספר דברים. הנחת היסוד צריכה להיות שההסעה מתבצעת ברכב הרבה יותר מרשים, גדול ומרווח. זאת על מנת שהנוסעים יוכלו להתרווח, יוכלו להרגיש בו הרבה יותר בנוח. הרכב יכלול מושבים מרופדים, ייתכן ואפילו מושבים שניתן לכוונן אותם כך שכל נוסע יוכל לבחור כיצד הוא רוצה לשבת. 

מעבר לכך, רכב להסעות ברמה כזו, יכלול מערכת בידורית, מערכת טלוויזיה, אם הרכב מספיק גדול הוא יכלול גם מקרר ואולי אפילו דברים מעבר לכך, בשביל שיהיה ניתן לשתות ולאכול במהלך הנסיעה.  בשביל שהנוסעים ייהנו משקט ויוכלו לדבר ביניהם בצורה נוחה או לישון, הרי שהרכב יהיה בנוי מחלונות אטומים, סביר להניח שהם גם יהיו חלונות עם מיגון, כך שחס וחלילה לא יקרה כלום לנוסעים במהלך הנסיעה. 

נקודה אחרונה, הרכב יהיה בנוי עבור הסעות של מספר נוסעים, על פי הצורך. כשמבצעים את ההזמנה, ייקבע על פי כמות הנוסעים, באיזה רכב תתבצע ההסעה.