מה חשוב לבדוק לפני הזמנת פינת אוכל לבית

פינת האוכל היא אחד המקומות הכי חשובים בבית. כאן יושבים בני המשפחה ביחד כדי לאכול את הארוחות המשפחתיות, לעיתים מוזמנים לארוחה גם אורחים, חברים או בני משפחה אחרים וייתכן מאד שבמשך היום השולחן והכיסאות של פינת האוכל משמשים את בני הבית לשימושים השגרתיים – משחק קופסה משותף, קריאת עיתון או הכנת שיעורי בית. מכאן קל להבין שפינת האוכל היא חלק מהותי בשגרת היומיום של כל בני המשפחה ולכן חשוב לשים לב לבחירה מושכלת ונבונה של השולחן והכיסאות. כיום לא חייבים להסתפק במערכת ריהוט שקונים בחנות ואפשר גם לבחור פינת אוכל בהתאמה אישית, כלומר כזאת שתתאים לכל לקוח באופן אישי – אם מבחינת החלל בבית שמוקדש לפינת האוכל, אם מבחינת התקציב שהוגדר למטרה זו וכמובן מבחינת העיצוב והסגנון של פינת האוכל. יש היום הרבה מאד אפשרויות לבחור מתוכן.

איך פינת אוכל הופכת למעוצבת בהתאמה אישית?

לא מעט פרמטרים ונתונים יכולים להשפיע על הבחירה של פינת אוכל. לכל משפחה יהיו הצרכים או הדרישות שלה, מספר הנפשות וגודל השולחן הדרוש. חשוב לשים לב למידות המדויקות של החלל בבית שמיועד לפינת אוכל, לאפשרות ההרחבה של שולחן מדי פעם ולמספר הכיסאות כך שאפשר יהיה גם ללכת בצדדים ללא צפיפות. חומרי הגלם שמהם עשויים כיום רהיטים בכלל ורהיטי פינת אוכל בפרט הם מאד איכותיים ומגוונים וכמובן שחשוב מאד להתעכב על הסגנון העיצובי, כלומר על המראה של השולחן והכיסאות. כל אלה הם מאפיינים חשובים של פינות אוכל. כל בחירה של מאפיין אחר בשונה ממה שמוצג בחנות או הקטלוג תהפוך לבחירה של פינת אוכל בהתאמה אישית בדיוק כפי שהלקוח רוצה. מכיוון שלכל אדם יש טעם אישי והעדפות עיצוביות משלו – הרי שיהיה לו חשוב לשים לב לכל פרט ופרט, שכן כל חלק במראה של פינת האוכל יכול להשפיע על המראה הכולל של החלל.

כשפינת האוכל צריכה להיות מותאמת אישית

מכיוון שלפינת האוכל יש מקום של כבוד בבית ובמשפחה הרי שצריך להקדיש לא מעט תשומת לב ומחשבה לבחירה של הרהיטים. מי אמר שהשולחן והכיסאות כפי שהם מוצגים בקטלוג או החלון הראווה חייבים להגיע כסט? ייתכן מאד שמה שהלקוח ירצה זה שולחן אחד מסוים וכיסאות שעל פניו שייכים לשולחן אחר. ייתכן גם שהלקוח ירצה כמה כיסאות מסוגים שונים על מנת שיהיה מגוון ונעים לעין. כשפינת האוכל היא מקום כל כך חשוב בבית, בוודאי שזה המקום לחפש פינת אוכל בהתאמה אישית וכך היא תהפוך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה וההווי המשפחתי היומיומי. לא כל פינת אוכל הופכת במהרה לחלק מהיומיום ולכן יש חשיבות לעיצוב האישי שיתאים למשפחה.