ניקוי שטיחים בחיפה – האם משתלם יותר לנקות או לקנות?

אחת השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו לא פעם, כאשר אנחנו נדרשים לבצע תיקון או שינוי מסוים, האם מבחינה כלכלית הוא משתלם לנו או שמא עדיף לנו לנקות כבר מוצר חדש לגמרי. הרבה פעמים עולה שאלת העלויות ומה נכון יותר מבחינתנו. 

שאלה זו עולה, גם כאשר אנחנו מחזיקים שטיח בבית או בעסק ועלינו להחליט האם להמשיך ולתחזק אותו או האם להחליף אותו בשטיח חדש. נכון ששטיחים אינם דורשים תחזוקה קבועה אך עדיין מעת לעת עלינו לנקות אותם היטב, על מנת שנוכל להשתמש בהם בצורה נוחה, מבלי שיהיה בהם אבק, חול או סימנים של כתמים אשר לא יירדו. 

חשוב להדגיש בהקשר זה, שהיום אנחנו יכולים למצוא לא מעט חברות ניקוי שטיחים בחיפה ובמקומות אחרים, אשר יכולות לעזור לנו לשמור על השטיח שלנו נקי, ללא אבק וללא כתמים, כך שנוכל ליהנות גם מהשימוש בו וגם מהמראה שלו. השאלה היא כמובן האם זה משתלם לנו כלכלית והאם זה נכון בהיבטים אחרים, לאורך זמן. 

מה עדיף מבחינתנו?

ברמת העיקרון אם בוחנים את העלות הכלכלית של אחזקת שטיח ישן, מה שאומר מבחינתנו שעלינו לנקות את השטיח בעצמנו מעת לעת וכן לקחת אותו אל חברת ניקוי שטיחים בחיפה או במקום אחר, על מנת שזו תנקה אותו בצורה מקצועית, הרי שאין ספק שזה משתלם יותר לשמור על השטיח ולא להחליף אותו בכל פעם בשטיח חדש, אלא אם מצבו ממש רע ולא ניתן לתקן אותו. מן הסתם, זה דבר שלא קורה לעיתים תכופות. 

מעבר לכך, צריך לומר שאין עלויות כלכליות משמעותיות על אחזקת שטיחים, מה שכן, בשביל למצוא שטיח שהוא גם איכותי, גם יפה, וגם בעל משמעות עבורנו מבחינה רגשית או אחרת, הרי שייקח זמן עד שנמצא שטיח שיענה על כל הנקודות הנ”ל ויתרה מזו, הוא יכול לעלות לנו לא מעט כסף. לכן אם יש לנו שטיח ישן שאנחנו אוהבים, מוטב להוציא את הסכום הנדרש בשביל לשמור עליו ולא למהר לקנות שטיח חדש.