מהם מוצרי פרסום ואיך תבחרו נכון לעסק שלכם?

מוצרי פרסום

ישנן דרכים שונות כיצד לפרסם עסקים, גדולים או קטנים, באופן כזה לקוחות פוטנציאליים ייחשפו לעסק, מוצריו ושירותיו. מדובר על דרכים שיכולות לעזור לבעלי עסקים ליהנות מחשיפה משמעותית אשר תגדיל את סך הלקוחות וכתוצאה מכך את סך ההכנסות של העסק שלהם.

בעיקרון, כשמדברים על אמצעי פרסום, באופן טבעי הכוונה היא לאמצעים כמו רשת האינטרנט, גוגל, פייסבוק, רשתות חברתיות אחרות, עיתונות כתובה, עיתונות אלקטרונית, שלטי חוצות, פליירים, ועוד שורה ארוכה של אמצעים קבועים או מזדמנים, אמצעים בפריסה ארצית, אזורית או מקומית ועוד. כמו כן, אנחנו יכולים להשתמש במוצרי פרסום.

מה זה מוצרי פרסום?

מוצרי פרסום הם מוצרים אשר נועדו לפרסם עסק, מוצר או שירות ספציפי, באמצעות פריט מסוים, נייד או נייח. בדרך כלל, הכוונה היא למוצרים שהעסק עושה בהם שימוש בתוך המבנה בו הוא פועל או בסביבתו, באירועים שהוא מארגן או משתתף, וכן דרך קהל הלקוחות של העסק או קהל העובדים שלו.

למשל, אנחנו יכולים למצוא מוצרי פרסום כמו דוכנים, שמשיות, אמצעים לאחסון, מוצרים שמיועדים ללקוחות, דוגמא כיסוי לרכב, חולצות וכובעים, תיקים, מוצרים לבית או לעסק, כלי כתיבה ועוד. למעשה כל מוצר עליו אנחנו יכולים להדפיס את פרטי העסק, כולל פרטי התקשרות, יכול להיחשב כמוצר פרסום.

כיצד הם יכולים לשרת אותנו?

כאמור, מדובר על מוצרים ניידים ונייחים, אשר עושים בהם שימוש באופן ישיר דרך העסק או דרך גורמים חיצוניים שונים, החל מעובדים וכלה בלקוחות. מדובר על מוצרים שאפשר למצוא בהם שימושים שונים על פי הצורך.

צריך להסביר, מוצרי פרסום נועדו להציג אותנו במקומות שונים ולעזור לנו לחשוף את העסק שלנו בצורה רחבה. אם נניח לקוח משתמש בחולצה או תיק עליו מודפס שם העסק שלנו, הוא למעשה עושה לנו פרסום, במודע או לא במודע. כנ”ל לגבי מוצרים אחרים בהם הוא משתמש או כל גורם אחר.

אנחנו יכולים להשתמש בדוכנים או פריטים אחרים בתור מוצרי פרסום, באופן כזה, גם אם הלקוח לא בהכרח שם לב, עדיין אותו מוצר חושף בפניו את שם העסק והפרטים שלו. לעיתים זה נתפס כבר כחלק מהנוף בצורה טבעית ולעיתים זה יכול להשפיע על התודעה ולייצר את הפרסום הרלוונטי עבורנו.

כיצד בוחרים מוצרי פרסום בצורה נכונה

בשביל לבחור מוצרי פרסום לעסק שלנו, חשוב שנדע כיצד לאפיין אותו, את מוצריו ושירותיו וכן את קהל הלקוחות שלנו. כך אנחנו נדע באילו מוצרים להשתמש, מה להציע להם וכיצד לעשות את זה באופן שישרת אותנו על הצד הטוב ביותר.

מעבר לכך, חשוב גם לשים לב מה בדיוק אנחנו מפרסמים, איך אנחנו עושים את זה, אילו פרטים אנחנו מבקשים לפרסם ואיזה אפקט אנחנו מבקשים להשיג באמצעות מוצרים אלו.